Marketingiem internetowym zawodowo zajmuję się od prawie dwudziestu lat.
Od 2004 roku, przez jedenaście lat pracowałam w portalu Money.pl. Początkowo jako project manager, później dyrektor działu rozwoju i technologii, odpowiadałam za najważniejsze projekty rozwojowe, akwizycję użytkowników, SEO, wdrożnia IT.
W 2015 roku, wspólnie z Tomaszem Bonkiem, założyłam agencję TBMS, która specjalizuje się w marketingu internetowym. Pomagamy firmom z różnych branż promować się i zarabiać w sieci. Wdrażamy strony internetowe, planujemy i prowadzimy kampanie w Google i mediach społecznościowych, realizujemy audyty, opracowujemy strategie, doradzamy i szkolimy.
Wśród klientów TBMS są takie marki jak IBM, Comarch, Asseco, Salesforce, Severin, LG Chem, Sitech Volkswagen Group, fischer Polska, ZOO Wrocław, Onet i Ringier Axel Springer, Business Insider, Forbes, Wirtualna Polska, Men’s Health i inne.
W ramach TBMS prowadzę szkolenia dla firm i organizacji z zakresu marketingu internetowego.
Prowadzę także zajęcia na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym, na podyplomowych studiach z e-commerce. Wcześniej wykładałam również na Uniwersytecie Wrocławskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Wspólnie z Tomaszem Bonkiem, nakładem wydawnictwa Wolters Kluwers, wydałam cztery książki o internecie – o biznesie w sieci oraz poradnik dla seniorów.
Fot. Piotr Stós, Nautica Safari
Odkąd w 2016 roku zrobiłam podstawowy kurs, nurkowałam w Australii, Indonezji, Tajlandii, na Malediwach i w innych egzotycznych miejscach.
Później, w Egipcie, fotograficzną pasją zaraził mnie guru polskich fotografów – Piotr Stós z Nautica Safari.
Moje najlepsze jak dotąd ujęcia powstały właśnie w Morzu Czerwonym, podczas kilku safari nurkowych. A także w Meksyku, na chorwackiej wyspie Vis oraz w zimnych wodach polskich i niemieckich jezior i kamieniołomów.